söndag 29 november 2009

Helvetisk träningsvärk

Helvetisk Träningsvärk ;)


Den här helgen har jag varit så fruktansvärt trött och haft enorma smärtor i min stackars kropp
Men nånstans i det hela har det varit väldigt skönt oxå för jag har verkligen kämpat mig igenom träningen
Just nu försöker jag komma gång med rutinerna och lära mig hur varje "Övning" fungerar eftersom vissa av dom jag ska göra nu har jag aldrig gjort innan
Och jag vill kunna varje rörelse för att uppnå max resultat och undvika att skada kroppen

Mina dagliga promenader fortsätter och jag funderar även på att utöka dom till 2 ggr dagligen istället för 1 gång
Ju mer man rör sig desto bättre

Men att jag kör 1 timme på morgonen och ex vis 30 min på eftermiddagen


Annars har det varit relativt lungt i helgen men som sagt är riktigt trött och vill bara sova sova sova

En annan sak jag märkt av sen jag började träna igen är att jag somnar mycket lättare p kvällarna och ja sover hela nätterna vilket jag inte gjorde innan :)
Så det finns mer positiva förändringar med träning inte bara att man får en snyggare kropp :)


Peace Hug N Love

Inga kommentarer: