torsdag 19 november 2009

Kärlek???

Läste om en kvinna som lever tillsammans med 2 karlar och väntar barn med
och nånstans i det hela så kan jag inte annat än asgarva åt det,jag menar visst man väljer själv hur man vill leva men det känns som att Kärleken inte alls är i dag vad den var förr

Tycker det är lite väl oseriöst med tanke på att dom inte ens vet vem som är den "Biologiska pappan" men enligt dom så spelar det ingen roll men men vi lever i en allt mer konstig värld i dag än för många år sen och kanske är jag för gammeldags i min tro om den "normala" familjen men det är inget som någonsin skulle falla mig in en sån tanke på ett sådant liv och familj.

Men det är klart man får se det ur olika perspektiv många barn växer ju upp med både pappa och styvpappan så det här är väl nästan samma grej och vi är ofta rädda för sånt som inte är "normalt" innan man börjar förstå deras situation osv

Men kärlek är oxå nånting heligt enligt mig och inget man leker med

Här är artikeln om någon är intresserad av att läsa http://familj.msn.se/M/1.564891
Peace Hug N Love

Inga kommentarer: