torsdag 12 november 2009

Cupcakes & Kenzo❤❤❤

Hej

Promenaden i morse var rätt uppfriskande faktiskt :) J*vligt kallt om man säger så
men motion är motion och vare sig det är kallt eller inte så ska man bara ut minst 30 min varje dag & röra på fläsket

Idag blev jag lite extra glad när det dök ner ett härligt paket med min ❤efterlängtade❤ parfym från Glossy


Flower by Kenzo Finns det nän bättre ?? Svar NEJ

Vet inte hur många gånger jag har blivit stoppad av folk som frågat vad det är som doftar så gott på bussar,stan och ja f*n överallt o de e roligt faktiskt för den doftar så underbart gott man blir stenhårt beroende av den det är ett faktum



Jaha ´va mer då`? ska tvätta om en stund o de känns inte speciellt motiverande men man har ju inget val direkt


Eftersom det är en sån himla Cupcake hysteri för tillfället så passade jag på och klicka lite bilder på min köksklocka som jag införskaffade på Rusta För cirkus ett halvår sen och är väldigt nöjd me den & sugen blir man :) inte bra inte bra :)


Men men Livet rullar vidare,















Bilder från Morgonens promenad,Cupcakes klockan & Parfymen

Hörs senare :)

Ciao