torsdag 12 november 2009

Kända Bloggare

Satt och tittade på Tv4s Efter tio i går När Kenza & Foki var där,Kissie skulle
ju oxå varit där men dök inte upp vilket startade världens diskution jag menar snälla varför ens lägga ner energi på den damen hon vill ha uppmärksamhet och det får hon
men det finns en viss skillnad på Positiv och negativ uppmärksamhet och det ända den fröken drar på sig är just Negativ uppmärksamhet,Det blir så man blir känd och sedd om folk snackar skit om en

Men att vilja vara som henne är ingenting att sträva efter varför kan folk inte bara fatta det ??

Hon har som jag uppfattar det ett "Maskrosbarn" haft en jobbig uppväxt,trasiga leksaker o betong i sandlådan då blir man ett typiskt fall som måste uttrycka sig på det vulgära sättet hon gör för att komma nånvart i livet, tragiskt!! & de ända man kan göra e igentligen bara o tycka synd om henne

Men visst hon har en underhållande blogg för man skrattar alltid åt henne men inte med henne o de e oxå en viss skillnad

Jag skulle aldrig vilja ha en sån "personlighet" inom min vänkrets med tanke på att hon skulle sälja sin egen mamma enbart för o få medias intresse o nya läsare
Lite av en "-gå över lik för att få de hon vill ha-*

Det är många tjejer som ser upp till henne o vrf har jag ingen aning om med tanke på att hon har inget vettigt att komma med,Hon är ingen supermodell hon är bara en Skinny B*tch som inte kan blondera håret rätt och spy ut sin galla över tjejer som har dåligt självförtroende & självkänsla

Och att kalla människor för tjockis och att dom är fula när man är så pass gammal det är väldigt fjortisaktigt, O ja säger det ... ja är hellre tjock än att jag beter mig så illa mot andra människor
Alla är värda lika mycket oavsett klädstil,Kroppstyp och bakgrund
För vi blöder alla om vi skär oss inte sant?

Men vissa tror dom är något av en gåva till samhället men tyvär Kissie du är inte en av dom

Inga kommentarer: