onsdag 25 november 2009

Tänk

Vad en människa kan motivera en annan till att verkligen ta tag i sitt liv:)

Det har hänt mig :) och det är superskönt att ha fått den kicken och glöden ,viljan att kämpa och arbeta som ett djur för att en vacker dag nå sitt mål

I hela mitt liv har jag alltid fått höra att man inte duger till,att man aldrig gör rätt,Man är ett misstag,Va man än gör så kommer man att misslyckas

Det har verkligen tryckt ner ens psyke i botten och tack vare det har man gått miste om väldigt mycket i livet man har aldrig vågat "ta"för sig så att säga
Man har aldrig vågat göra nånting med tanke på rädslan för att misslyckas med det för det hade ju bara bevisat att dom hade rätt

Men i dag.....vet jag precis vilket mål jag har med mitt liv jag vet precis vart jag vill komma
och jag tänker inte låta någon trycka ner mina mål den här gången för jag skiter faktiskt i vad dom tycker ..tyck ni att jag är misslyckad det kan jag faktiskt inte stå för det är erat bekymmer
Det är kanske så att det är ni som är misslyckade och rädda för att någon annan ska lyckas med det ni själva inte gjorde
Men JAG SKA LYCKAS oavsett hur jobbigt det än kommer bli så tänker jag stå fast vid det THATS IT !!!

Och det här gör jag inte för att Bevisa för ER'
Jag gör det för att BEVISA FÖR MIG SJÄLV!!!!!

Inga kommentarer: