onsdag 11 november 2009

Träning träning träning :)






Nu har jag fått upp ångan igen hoppas jag så nu ska de tas i med hårdhandskarna
Vill verkligen Sätta mig själv i press nu för att komma nån vart,Finns ingen mening med att bara sitta och tro att det kommer av sig själv vilket det inte gör.

Läste en väldigt bra blogg innan som verkligen peppade mig till tusen och det känns härligt att man kan få upp motivationen så att man bara vill slita åt sig väskan o springa till gymmet haha
Här e den bloggen http://www.metrobloggen.se/antivirus


Har oxå fått kontakt med en Rar tjej som Heter Frida som jobbat inom gymbranschen & Ska ge mig lite tips vilket jag är så innerligt tacksam för,Kommer verkligen ta till mig av allt jag kan lära mig så jag inte hamnar i det där viktträsket igen,,,

Det är Uberskönt att träna o låta kroppen få arbeta tills den inte orkar mer och ja älskar verkligen att känna svetten lacka man får känna att man lever :)

Nehe nu ska ja ta mig i kragen o gå ut o gå 1 timmes Promenad

See u later

Ciao

Inga kommentarer: