tisdag 17 november 2009

Helvetets väg















Godmorgon alla glada

Onsdag i dag :) Lill Lördag så kallat

Gick upp 05.45 i morse svepte i mig mitt svarta kaffe & 1 glas Vatten

Sen var det bara ut o promenera i vanlig ordning.Jag samlade på mig hela 1 timme & 15 min
så nu har jag gjort mitt för i dag :) Skämt o sido
Det som var jobbigt i dag var att skogsvägen jag gick på var helt geggig av lera o de va en massa vatten överallt så nu e mina vita skor inte direkt vita längre ;) o ja höll på o halka flera gånger haha men vad gör man inte för motionens skull Skorna kan man ju tvätta av :)
SÅ det finns inga bortförklaringar till att inte röra på kroppen !!!!

Men det var uppfriskande och skönt med friska vindar och sen är det ju en bra start på dagen

Ne nu ere dags för frulle :)

Peace Hug N Love

Inga kommentarer: