onsdag 11 november 2009

Mat tvätt och en helvetes massa ont i huvet

Godmorgon....F*ck Yeah... kan man lungt säga om man vaknar pigg glad och energifylld :) men så e inte fallet här,,nej snarare tvärtom ja e trött,hungrig,och har en H-vetes huvudvärk.
Jag har nog sörplat i mig för lite vatten skulle jag tippa på,Hungern kan jag inte göra så mycket åt faktiskt det är bara hålla igen ska ju ut på en power walk i den härliga kylan innan jag äter min frukost

Så nu sitter jag här & Dricker Kaffe för att få liv i cellerna där uppe som förhoppningsvis reagerar lite på mitt försök,

I eftermiddag ska jag tvätta,,,,,,äntligen!! har inte funnits en ledig tvätttid nu på ett j*vla tag
så det ska bli skönt på ett sätt men den jobbiga biten e ju att bära och släpa på dessa Stora tvättkassar upp och ner för miljontals trappor men man får se det positivt jag får ju lite X-tra Motion
.Finns ju alltid nånting positivt med allt som händer sägs det :)
Men de är svårt o se de positiva med huvudvärk :)

Ska klä på mig o ut o skutta nu

hörs senare

Ciiiaoo

Inga kommentarer: