onsdag 4 november 2009

Inte som andra





Det är alltid lika intressant att läsa andra flickors Bloggar:) för dem skiljer sig inte igentligen ett dugg från varandra,det är alltid samma klyscher alltid samma snack.alltid samma visor:)

Är det inte dags att börja skilja sig från mängden och göra nånting Brutalt eller vågat ?? I stället för att blogga dag in och ut om vilka affärer man ska shoppa allt det senaste i och vilka skönhetstips som är inne just nu osv...seriöst vem bryr sig i slutändan ?? Inte jag iaf

Men det är klart jag är ju bara tråkigt orginell och inte ett dugg intressant men jag lider inte :)
Jag tris utomordentligt med vem jag är och vad jag står för :) jag behöver inte hävda mig genom att köpa dyra märkeskläder och allt som är "inne" för stunden jag följer min egen stil
Jag kör på efter min personlighet att byta och följa efter i hur modet fungerar så anser jag att man är en person som vänder kappan efter vinden and i dont like that :) Visst jag har säkert fel enligt många men det är min åsikt och ja står bakom den till 100 I dont care!!!

Tänkte oxå på det att det är ju så att det sägs att alla e unika och ja det stämmer till en viss del och det är väl i genetiken då eftersom dom flesta fjortisarna på denna planet ser likadana ut eller åtminstonde vill se likadana ut Barbie kopior :) gulligt om man e 3-6 år och vill leka prinsessa på dagis men annars ser det bra pinsamt ut :)


Det finns speciellt 2 fröknar på youtube ja syftar på :) aj aj Dont look to good :)

Och vilka är det man kommer i håg? Såna som är som alla andra eller dom som skiljer sig från mängden ?? :) i Know the answer so how `but u ? :)

//Ciiaoo

1 kommentar:

❤Cuutiieeh sa...

kOmMEnTeRa nU ErA FEgA JäVlAr

;)