tisdag 24 november 2009

5 års mål

I går tränade ja fast jag hade kolosal huvevärk men det kändes faktiskt bättre efteråt
i dag har jag givetvis lite träningsvärk men men :) De har ingen dött av :)
I går hämtade jag ut 4 Kg Proteinpulver, Krea-genic kapslar & Artic omega 3
och nu ska kosten fixas till så jag känner att jag har en kontroll över det hela
Det är ju inte så svårt igentligen det är bara det att all info man läser på nätet o i böcker
gör en relativt förvirrad men nu ska jag köra på mitt race det blir absolut bäst så :)

Har satt upp mål inom en 5 års period små baby steg till o börja med
blir för mycket annars, jag pressar mig själv för hårt och sen skiter jag i att slutföra det hela
& de e inte vad jag vill

Har varit sån innan som inte har slutfört det jag påbörjat men nu är det som sagt slut med det där,det är dags att inse att man e "vuxen" o att det inte är någon annan som gör saker åt dig
-VILL MAN HA NÅGOT GJORT FÅR MAN GÖRA DET SJÄLV!!!-ellerhur ?

  1. Komma i gång med kosten ordentligt (Skippa allt onyttigt)
  2. Ordna upp regelbundna träningspass
  3. Se till att variera träningen så det inte blir "tråkig"träning
  4. Försöka lära mig att dricka 5 liter Vatten om dan :)

5. Inse att tålamod är ens bästa vän

Det är mina "små mål" just nu

Ska ut på morgonrundan nu

Peace Hug N Love

Inga kommentarer: