tisdag 17 november 2009

Sluta röka o Fitnessfestivalen

Promenaden var rätt tuff faktiskt :) ja tror ja får ta o lägga ner rökningen helt nu faktiskt för det funkar inte längre så jag ska bara ge mig själv 100 % Motivation för att sluta så ska det nog gå bra
Jag har ju oxå införskaffat Allen Carr`s bok Äntligen icke-rökare ja har läst den en gång innan
men då var jag nog inte speciellt motiverad själv men nu så ska jag ta tag i det en gång för alla
Det har jag sagt ja vet inte hur många gånger men ärligt talat så börjar jag att tröttna på mig själv eftersom jag vet att det går om man bara har viljan
O det har ja ju det har jag ju bevisat för mig själv ett antal gånger så nu FIMPA

Idag ska jag försöka klicka hem Lite nya träningskläder o nya sköna skor eftersom dom ja hade innan konstigt nog har blivit för stora dom me :) precis som kläderna vilket känns mycket härligt :)

Funderar oxå starkt på att åka till FitnessFestivalen i Gbg i December för att sukta i sig lite extra motivation till träningen :)


Peace Hug N Love :)

Inga kommentarer: