tisdag 1 december 2009

Jävla Propaganda läkemedel!!!!

Min ena lillebror(favvobrorsan) tog Vaccinet mot Baconsjukan och blev väldigt dålig
Han fick ont i bröstet och mår inte alls bra så nu ligger han inlagd på sjukan
Och har fått något slags infektion i Hjärtat ;( Så nu har dom ingen aning om vad som händer But he is a survivor min bror det har han alltid varit
Hoppas verkligen inte att det blir sämre

Svininfluensan är bara en jävla massa propaganda från läkemedelföretagens och medias sida
Folk blir mer sjuka av Vaccinet än vad dom blir av själva influensan den själv!!!
Man kan ju börja i frågasätta hur många av dom som utvecklat vaccinet som har tagit den???? Det skulle jag gärna vilja veta!!!!!!!!

Krya på dig brorsan


I går hämtade jag ett stooort paket på posten det innehöll Mer Proteinpulver,Träningskläder och handskar som jag ska använda på gymmet för jag får så ont i handflatan när jag lyfter vikter


Börjar verkligen känna mig sliten men hoppas på en vändning nu de börjar ju gå på ren rutin vaknar ju självmant samma tid varje morgon så kroppen börjar väl komma till en punkt av balans

i dag ska ja hjälpa min moster med att packa upp efter hennes flytt får e hur det går :) Men kul blir det nog hon e inte klok haha

Strax blir det morgonrundan o sen frulle
Svin kallt och snor halt är vad det är ute så vi får se om jag överlever dagens vandringsfärd men det märks ju :);)

Peace Hug N Love

Inga kommentarer: