onsdag 9 december 2009

Aha ny dag igen ??

Hej


Snart ere dags för ännu en timme i kylan :) men det behövs kan jag säga för annars blir jag totalt vansinnig :)

I går var det vilo dag vilket var skönt för jag fick verkligen chansen att ta in lite ny energi i kroppen för kvällens träningspass som är Ben

Helvetiska bernträningar med andra ord för i dag så vet jag att jag måste höja vikten för Benpressen så nej jag lär inte kunna gå i morgon haha

Annars är det bara bra ja har fortfarande Träningsvärk SÅ NU SKA JAG TA ME FAN SE TILL ATT SKÖTA stretchen...fan att man aldrig lär sig

Men de sägs att man inte kan lära en gammal hund att sitta men vi får se vad gud har i åtanke för min del

Utöver träningen i dag så händer det väl inte allt för mycket,Ska ut på morgonturen 1 timme sen hem käka frulle...o börja ta tag med dagens rutiner så som attförbereda alla dagens måltider
Skulle i väg på Möte vid 10 men de får vi se hur det blir me d;)


Peace Hug N Love

Inga kommentarer: