onsdag 16 december 2009

Godmorgon Babes

Skönt med ännu en kall morgon längtar riktigt mycket till jag ska ut i kylan :) brrrrrr
Igår lekte jag mänsklig snöplog hade snö upp till knäna av allt "vadande" framåt..

Men hade ju inte direkt räknat med att dom skottar snö i skogen så ja det är smällar man lyckligtvis tar för att få sin morgonrunda gjord:)

Det komiska i allt var att Ja lyssnade på Britney Spears låt Break the ice där i min ensamhet i skogen hahah..ja jävlar ja break the ice :)

Jag är en allätare av musik men just när jag går min morgonrunda vill jag had det på mitt sätt
o lyssna på musik med lite fart i för att just få upp farten och samtidigt "piggna" till

En del ur min spellista (är igentligen rätt ointressant men ändå nått måste ja ju ha o skriva om ) haha

1 Slip knot-Dead Memories
2Metallica- I Disappear
3David Guetta Vs the egg-Love dont let me go (uppspeeeeeedad remix helt galen) haha
4Dj Satomi-Castles in the sky
5Pain-en jävla massa låtar :)
6Night jumpers-Killer machine (mycket bra:)
7Fall out boys-Dance Dance
8Dj negro-en sockerbagare
9Dj roxxx-Weekend
10Dj roxx-Speed up
11Ebba grön-800 grader
12Flo rida-Low
13BROKENCYDE- en massa låtar
14Tysta Marie-En bomb i stan
15Simple plan-massa låtar
16Linkin park-massa låtar
17Korn-Twisted transistor
o en massa annat skit

haha nu ska ja ut


Ciiiiaaaaoooo

Inga kommentarer: