söndag 6 december 2009

Vintern är verkligen en energitjuv

Morgonpromenaden e avklarad så nu sitter jag här med min frukost
Kan inte direkt påstå att jag njuter av den men den slinker ner i vetskapen om att den gör mig gott
Dagens frulle består av Havregrynsgröt,Vaniljproteinshake ,Vatten 1 omega3 kapsel och 1 kapsel med solbrun(kapselform av Brun utan sol) :)
Det känns som att träningsvärken aldrig kommer att försvinna o anledningen till det är nog att jag är så oerhört dålig på att Stretcha efter mina gympass ;( får nog ta och bli skärpning på det men de e ju drygt och jobbigt men ändå vet jag hur pass viktigt det är :)

Idag ska ja lyxa till det med lite solariesolning kan behövas
e ju vit som ett lakan o det är absolut inge fel med det men jag ser sjuk ut när jag är så här blek och dessutom kan min hy behöva frisk luft och ta en paus från Foundation och puder ett tag

O dessutom blir man väl lite piggare av solning så det kan verkligen behövas i vinter
Jävla energitjuv......trött som fasen e man ju


Peace Hug N LoVE

Inga kommentarer: