tisdag 15 december 2009

Tjooo



Godmorgon alla glada

Har faktiskt inte orkat uppdatera bloggen på ett tag men vad spelar det för roll
bloggen e inte det viktigaste i livet direkt :)

Har hänt mycket sen sist orkar bara inte ta det just nu
Har precis klivit upp ska dra i mig morgonens kaffe så man får känna att man lever
och det krävs i det här vädret kan jag lova

Det är visserligen väldigt fint och mysigt med snö men när man ska ut för sin motionsrunda så är det inte lika mysig längre med tanke på att man kommer hem dyngblöt och helt sliten i benen men man får väl se det positiva i det med eftersom snön ger lite av ett motstånd att gå i

Skulle tippa på att man inte får någon snö på Julafton faktiskt

När jag va liten så var jag alltid så besviken på vad jag fick i presentväg på min födelsedag så efter det önskade jag bara att jag kunde få lite snö iallafall

älskade verkligen snön då

Jag är ju trots allt ett vinterbarn, Tycker naturens gång är häftig och intressant att den kan ändra sig så mycket :) Lite av en filosofisk läggning

En annan sak jag tänkte på var att man träffar så oerhört mycket människor under sitt liv och det fantastiska med det är att vissa "fastnar" man för och vissa inte

Dom människor som jag har fastnat för är en del utav mitt liv i dag och jag vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort utan dom
hade man gjort nånting annourlunda vid tillfället så hade man förmodligen inte träffat dom :)

Det finns en speciell person som ligger mig oerhört varmt om hjärtat och snart har vi varit kompisar i 5 år,Det känns väldigt speciellt för mig
våran vänskap är nog allt annat än normal:) men va fan spelar det för roll vi ger vi tar vi skrattar åt livets bravader :)

Jag hoppas verkligen att hon får tillräckligt med motivation för att ta sig igenom det hon har bestämt sig för och jag kommer finnas där för henne 24/7 precis som nu
Vill vara en del av att hon klarar det

Så Hanna :) vi får kämpa tillsammans som vi alltid gjort
jag vet att du klarar det för du är starkare än vad du tror och jag vet att din vilja är starkare än många andras jag hoppas du inser vilken fin tjej du är och jag är glad över att få vara en del av ditt liv

ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA



Skriver mer sen

Peace Hug N Love

Inga kommentarer: